Bowling

Idag har jag varit på en toppenbra samverkansdag gällande hedersrelaterat våld! Efter det åkte jag direkt och hämtade Melba för att sedan gå på familjeafron, det gick i snigeltakt genom hela stan, längesen jag varit med om sån stockning i trafiken! I vilket fall, så precis när vi ska parkera set jag att jag glömt träningsväskan, på jobbet tror jag och det fanns då ingen tid att åka motsatt håll genom stan till jobbet för att hämta väskan så Melba och jag bestämde oss för att bowla i stället.. Från Forever till Åhléns parkeringshua tog det 20 min!! Då kommer jag på att bankkortet är i träningsväskan..ingen vidare ordning på mig i dag! Så vi gick till mormors jobb lånade pengar och åt lite on the go, köpte en liten alla <3 dag present till hjärtat och sen blev det bowling! När vi kom hem stod träningsväskan innanför dörren, den hade aldrig ens kommit med och bankkortet låg vid datorn :)

Men Melba och jag hade en helt underbar dag!! Vi saknade Daniel såklart <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Melbas mormor

Underbart att höra att jag inte är ensam om att vara "förvirrad"..ha, ha. puss

2013-02-15 @ 08:38:46
Postat av: Farmor Annika

Har också haft en släng av förvirring i två dagar! Är det fullmåne, mån tro? Så härligt att se den lilla gluggen på den stora tjejen! Kramar med hjärtearmar!

2013-02-15 @ 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0