Mjau

När jag kom hem från jobbet så fortsatte Melba och jag med utklädningstema! Melba ville vara katt som skulle heta Lowelia och hon tyckte jag skulle måla mig "läskigt" som en häxa.. Vet inte riktigt vad jag föreställer men maskerad är jag i alla fall! Efter ansiktsmålningen så gick vi till mormor som nog på riktigt blev rädd...hihi sen tog vi en sväng förbi gammelmormor, gammelmorfar Lasse och morbror för att visa upp oss!

Det tog inte lång tid förrän hon somnade ikväll...helst ville hon sova som en katt men vi kom överens att vi tvättade bort katten Lowelia och hon fick somna som Melba med Farfars Nalle Puh tätt intill!


Kommentarer
Postat av: Melbas mormor

Det tar på krafterna att vara katt, så underbart.... att se lilla hjärta sova så ljuvt och fridfullt.
...kärlek från Mormor

2012-11-01 @ 08:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0