Vardag för mamman och lek för resten av familjen

Igår var det en ny vecka med jobb för min del.. Daniel och Melba passade på att njuta av den lediga dagen tillsammans med Eddie, Ebba och Kim, det blev lek i Stadsparken!

Eftermiddagen och kvällen var det min tur att få lite egen tid att mysa och leka med Melba vi åt enligt Melba en "helt otroligt god plätt" (ugnsomellett med bacon och rödlök) pärlade, lekte med dockor och sen nattning och mys! Men igår var en sån där kväll när allt var läskigt, hon var rädd, pigg, trött, törstig, ont i tån jaaa allt man kan tänka sig...Då är det ibland inte lätt att vara mamma när de gått nästan två timmar och sömnen inte vill infinna sig...då önskar jag tålamod kunde växa på träd och man bara kunde plocka!! Tillslut somnade finingen med vid öppen dörr lampan tänd och jag sittandes bredvid <3

Här är en bild från Stadsparken:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0