Melba har varit med mormor hela dagen, mc ...

img_7500 (MMS)

Melba har varit med mormor hela dagen, mc donalds till lunch och barnkalas på em hos Isabel som nu fyllt 4 år! Det var princesstema, Melba kom hem med prinsesskrona, fina armband och trollspö! Det hade regnat godis ur ett pin~ata slott i taket, hon påpekade att det inte var så många hon kände så hon var lite blyg! Det har varit en lite udda vecka för henne, mycket far och fläng och aktiviteter, ikväll när jag mattade henne så sa hon att hon ville krama mig hela dagen i morgon. När ja berättade att vi har semester i 4 veckor sken hon upp som en sol och sa att hon tycker om att vara med mig!! Tror hon haft det underbart den här veckan med farmor, mormor, Jon och Mina men hon har nog saknat sin mamma och pappa också <3


Kommentarer
Postat av: melbas mormor

Tack min underbara Hebbabebba för två jättemysiga dagar tillsammans. Så underbart med barnbarn....



Kram

2011-07-16 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0