Korvgrillning

I lördags startade dagen väldigt tidigt, Melba var pigg redan vid 05.45, man är inte så sugen på att gå upp då kan jag lova! Men men så ligger det till och det är bara att bita ihop!! DAniel och jag delade som vanligt upp morgonen när hon vaknar tidigt i ottan. Sen framåt lunch hoppade vi på cyklarna och for mot Årbyskogen! På vägen dit börjar Daniel skratta åt Melba och när jag vänder mig om så har hon somnat bak i cykelstolen, så söööt! När vi kom fram till Årbystugan så var det en massa andra barn där så hon piggnade till i alla fall! Vi mumsade på grillad korv och åkte rutchekana sen begav vi oss hem efter drygt en och en halv timme, det blev en precis lagom utflykt!  Väl hemma så somnade Melba i stort sett i min famn när jag skulle läsa lite, sen sov hon i drygt 2 timmar i sin säng!! Välbehövt som bara den, då hon förra veckan i stort sett bara sov ca 40 minuter om dagen på förskolan, förutom den dagen hon tog vaccination mot svininfluensan då blev det 1 timme och 45 minuter!!!! Ni som undrar kring vaccinationen så mår hon bra, inga biverkningar förutom att hon var lite varm och febrig på morgonen efter, men inget som höll i sig, tyckte att hon var ljusare i munhålan också, vet inte om det var immunförsvaret som drog på lite extra kanske! Utöver det så mår hon prima!

Melba blåser mer fart i glöden






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0