Promenad till Tuna!

I helgen var en massa av våra vänner hemma på besök! Kajsa kom från Göteborg, Jansson från Stockholm och Maria och Johan från Malmö. Så på lördag dag tog jag och Kajsa en promenad med en sovandes Melba till Tunapark. Där mötte vi upp Catrine, Sofia och Maria vi åt lunch och gick sen och strosade.
En nyvaken Melba och Kajsa som var så stolt att hon fick bära och mysa med
Melbisen sååå länge utan att hon blev mammig

På eftermiddagen var det dags att bege sig hemåt, vi tog en promenad även hem med en Melba som var lite småsur så vi mutade henne med jordgubbar nästan hela vägen hem. När vi kom hem lyfte jag upp Melba och vagnen på balkongen, Melba somnade rätt snabbt och likaså jag! Sen var det dags att packa eftersom att Melba skulle sova hos mormor! Daniel och jag skulle på fest med alla hemkomna vänner!

/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0