Grattis pappa!


I dag fyllde Daniel 28 år! Jag och melba hade tänkt att ge honom frukost på sängen och mysa till det lite, men Melba var sååå ledsen i morse kl 05.00 när hon vaknade att det liksom inte gick att göra något , det ända hon ville vara att jag skulel gå upp och ha henne i famnen! Tillslut gick det att sitta ner med henne, men det gick inte alls med Daniel. I alla fall efter mycket om och men runt kl 6 så gick vi upp och jag gjorde ordning frukost och tände ljus i köket, det blev rätt mysigt i alla fall! Vi lämnade Melba på förskolan, som nu knappt inte har tid att säga hejdå till oss. Hon följer med till vinkfönstret kanske varannan gång men det är inte så viktigt längre eftersom det händer så mycket annat spännande.

På em så kom jag faktiskt hem lite tidigare från jobbet och vi åt mat och morfar kom hit och gratulerade Daniel och fikade. På kvällen kom mormor, Janne, gammelmormor, gammelmordar Lasse, morbror Jon och morbror Jasmina. Daniel fick en massa fina presenter, tack! Vi åt lite exotisk fruktsallad med glass och nötter, gott!


Daniel och svärmor som spexar till det!



/Karolina






Kommentarer
Postat av: Anna Magnus Ebba

STORT GRATTIS!!!! Önskar familjen Leo

2009-06-04 @ 20:52:36
Postat av: Linda

Stort grattis Daniel!

2009-06-04 @ 21:52:21
URL: http://www.isabeltyramarie.blogspot.com
Postat av: Ellen

Grattis i efterskott!

2009-06-09 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0