Fågelkaos!



Daniel jobbade ju hela midsommardagen så Melba och jag cyklade till janelings och fick lite gammalt bröd som vi gick och matade fåglarna med. Melba var helt i extas, fåglarna var ju helt galna!!! Därefter gick vi till lekparken och gungade men och åkte rutchkana som just nu är det roligaste i lekparken. Morfar kom förbi en sväng också så då tog vi en fruktpaus med melon och äpple!



När vi cyklade därifrån så "ojojojade" Melba hela cykelvägen hem, jag tänkte att det var för att det kom lite regndroppar, men när jag precis parkerat cykeln hemma och ska lyfta ner Melba så ser jag att hon bara hade en sko på sig. Det var bara att cykla tillbaka och så klart så var det ju därför hon ojade, skon låg nästan borta vid lekparken =(
Sen hem igen i regnet som då börjat ösa ner, gav Melba lunch och sen somnade hon helt slut, då passade jag på att göra mig i ordning och ordna med packning till kvällen.

/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0