Kalas!

I lördags hade vi kalas med alla barn från föräldragruppen! Tyvärr så glömde vi kameran så jag ska få några bilder av de andra som jag kommer lägga upp, jag snor några från Anna och Moas blogg så länge!

Riktigt trevligt var det i alla fall! Alla barnen lekte "solo i grupp" som Kent sa, och det stämmer nog riktigt bra! Barnen åt lunc och vi föräldrar fikade och sen fick barnen smaka lite barntårta som Pernilla gjort. De verkade gilla tårta! Melba var lite skeptisk mot chokladgrädden som var på men resten slank ner fint! Vi hade presentbyte och Melba fick badleksaker av Samuel, toppen! eftersom hon för tillfället mest leker med min kam och en duploplatta!








/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0