Besök fr GBG!

Ena, Melba och Kajsa som man skymtar i bakgrunden

Camilla busar lite med Melba


För ett par veckos sedan var jag och Daniel på Carros 30 års fest, Melba sov hos mormor och kom till oss på söndag fm, det hade gått riktigt bra att sova hos mormor förutom att hon somnade vid halv åtta men bestämde sig sen efter ett tag att hon ville vara uppe med mormor och Janne. Så hon röjde runt någon timme till innnan hon slocknade! Dagen efter kom Melba hem igen och då hade vi besök av Kajsa, Ena och Camilla från GBG. Kirsti och Johan var också här, Kirsti hade varit i Spanien och köpt två så söta klänningar till Melba, som vi var tvungna att prova, därav den lite udda blandningen av kläder.

Melba var vid det här tillfället ganska förkyld och snorig men var på bättringsvägen. Däremot åkte jag på en riktig hejdundrande förkylning med öron och bihålsinflammation som höll i sig ett bra tag, var hemma nästan en hel vecka från jobbet, helt slut var jag usch! Men nu mår jag bra!

/Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0