Tjejfest!

I lördags var Daniel och Melba bortskickade, nej så var det inte men det var tänkt att de skulle åka och hälsa på faster i Örebro och farmor och farfar i Vagnhärad men det blev ändrade planer i sista minuten så de var hos morfar på kvällen!
Anledningen var att jag bjudit hem en massa tjejer på lite fest, det var tänkt att vi i föräldragruppen och de andra mammorna som jag känner skulle träffas men jag slog till och bjöd en massa tjejer på lite smått och gott, drink, charader och sen avslutade vi kvällen med utgång på Statt! Riktigt lyckat blev det, roligt att blanda en massa olika vänner som inte känner varandra och sen kul när det funkar så bra!
Här är lite bilder:
Carro och Kirsti Kristina Systrarna Linda och Lola
Kristina, Ellen och Victoria Karin, Camilla och en kompis till Camilla

Linda, jag, Lola och Sandra

Tack alla för fina presenter som ni kom med och för en toppen kväll, mäste göras om snart igen!

//Karolina





Kommentarer
Postat av: lola

haha, som sagt. tack för en trevlig kväll..

Det finns ju en del kanske inte rumsrena bilder=) om du har några får du jätte gärna skicka till mig..

kraaaamizar

2008-11-26 @ 06:23:28
URL: http://https://lolatallang.blogspot.com
Postat av: Sofia

Tack själv!!! Du hade ordnat så fint (som vanligt), verkligen en toppenkväll. Hoppas att vi ses igen till jul!



KRAM!

2008-11-26 @ 10:40:28
URL: http://supersofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0