Fullt upp!

Dagarna säger bara swisch! Det känns som att jag inte gör annat än att lägger mig på kvällarna och vaknar upp och det är en ny dag. Helt otroligt vad dagarna går snabbt. Nu har jag ju jobbat ca 75 % i en månads tid ungefär men på måndag är det dags att gå upp på heltid! Blev faktiskt kallad i går till ytterligare en intervju, på samma enhet, en fast tjänst och ett 6 månaders vikariat ska de tillsätta och frågade om jag var intresserad, OM jag är intresserad, det är klart jag är! Så i dag vid halv tolv fick jag träffa cheferna och bli grillad i 20 min. Fick faktiskt positiv feedback av både min personlighet och mitt arbete så här långt, vilket kändes helt enormt kul!! Sen fikc jag en massa frågor om varför jag vill ha tjänsten och vad jag känner att jag vill utveckla osv. Man är ju rätt eftertänksam innan man öppnar munnen så man inte säger nåt tokigt! Får se i slutet av veckan vad det resulterar i, det var 8 st som skulle på intervju och i alla fall 4 av dem är såna som har gått på vikariat längre än jag! Men jag är nöjd så länge jag får stanna, det är ju faktiskt mitt första riktiga jobb efter utbildning så det behöver ju inte bli en fullträff på en gång, men hoppas lite gör man ju!

När jag kommer hem på em så blir man ju överlycklig att träffa lilla snorpan så det första jag gör är att slänga mig på henne och pussas och kramas! Lite konstigt känns det ju att det är så här det kommer vara nu framöver. Att jag kommer hem runt 17 och inte träffar Melba nånting på dagarna. Det är ju Daniel som kommer vara hemmapappa nu fr.o.m måndag till 15 februari, då har vi ju sökt förskoleplats på Nålmakaren!

I morgon ska vi träffa föräldragruppen, sista gången som vi kan vara med, eftersom jag inte kommer vara ledig på onsdagar! Ska bli riktigt roligt!

//Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0