Vinterkräksjuka= blääää

Usch och blä för att vara sjuka, och hela familjen dessutom!! Melba började ju som sagt i söndags, men det stannade av lite men tog fart igen i onsdags med dålig mage som sjutton. I dag har vi bytt lakan i hennes säng, och bytt kläder tre gånger =(. Daniel illamående och kräkningar började i tisdags kväll och jag i går kväll. Daniel mår hyffsat i dag, han har kunnat äta rikitg mat, jag däremot har varit helt klubbad hela dagen. Har nyss duschat och vaknat till, tänkte att jag skulle sitta lite vid datorn och uppdatera mig om omvärlden lite innan jag knoppar i säng!

Natti natt
/Karolina

Kommentarer
Postat av: Koivulas

Usch och fyy, det är ju bland det värsta man kan ha.!! Hoppas ni frisknar på er snart!

Nån kvälll till veckan går bra, förutom tisdag, då ska jag på Julmys på jobbet.



Nu ska jag vakna med en kaffekopp, och sen sriva tenta .. .Bllääää!!!



Kram Åsa

2008-12-05 @ 07:26:51
URL: http://koivula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0