Julfirande med morfar!

Julaftonen började med att Melba bestämde sig för att det var dags att gå upp redan kl 03.00 vilket inte var så populärt från Daniel och min sida. Framförallt inte eftersom vi varit uppe till kl.01.30 och grejat med julskinka, gröt och julklappar. Tillslut så fick jag hennea att somna om i alla fall vid kl 04.30 sen var hon pigg som en lärka vid kl 06.15 och då blev det Daniels tur att gå upp så fick jag ligga till kl.08.30 och sen knoppa Daniel in en sväng. Förmodligen så kände hon väl av att allt inte var som vanligt och att Daniel och jag var lite småstressade. Julafton blev i alla fall toppen! Vi var på dagen hos morfar och åt jullunch och fick besök av tomten! Melba var inte ett dugg rädd, hon kröp fram till tomten och klappade honom. Hon tog emot julklapp och prasslade och grejade. Däremot så var hon lite smått skeptisk när hon skulle sitta i knät. Men inga tårar eller så utan bara lite missnöje!


Morfars egenbyggda julgran

Melba är framme och hälsar på tomten när han kom med julklappssäcken
Morfar gjorde även
en gran som pryder
hans trappuppgång

Morbror öppnar paket
Melba och jag hos tomten

En tröttis Melba o jag
Melba ute på en lite stapplig promenad hos morfar

Fortsättning på julafton skedde hos mormor... bilder kommer snart!
/Karolina


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0