Friskare familj

Nu mår vi alla faktiskt lite bättre, skööönt! Daniel höll på bli galen av att vara hemma och inte göra någonting så han åkte till Uppsala och hämtade vår bil som varit där på lagning. Jag och Melbis har varit hemma och tagit det lugnt, lekt lite och sen tog hon en sån där lång eftermiddags tupplur idag, nästan två timmar sov hon ute i vagnen. Då passade jag på att greja lite här hemma, för det har inte varit nån action här hemma de senaste dagarna kan jag lova. Jag piggnade faktiskt till ordentligt efter att jag kört lite med vagnen ute när Melba skulle sova, det behövdes lite frisk luft. Så jag öppnade fönstrena här hemma och vädrade och orkade faktiskt att dammsuga. Så nu känns det inte lika sjukt här hemma längre!

/Karolina

Kommentarer
Postat av: Koivulas

Så skönt att ni frisknat till!

Det är ju ganska snabbt övergående, men precis mitt i så tror man ju alltid att man ska dö! :)

Veckan är lite späckad .. men kom gärna förbi på onsdag kväll och fika lite om ni vill, Jonas fyller ju då, så då kommer Ingela och Kalevi och Matte också .. Om ni vill?



Annars får vi ta det till helgen kanske?



Kram Åsa m fam

2008-12-08 @ 11:19:30
URL: http://koivula.blogg.se/
Postat av: farmor

Skönt att höra att ni allesammans mår bättre.

Tänker på er

Farmor

2008-12-08 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0