Fika gånger två

Just ja vi var ju och fikade på jobbet i fredags också. Två st kollegor skulle sluta så det bjöds på frukost. Melba fick ju följa med, jag hade min sista föräldradag innan jag börjar jobba heltid. Det var roligt att ha henne med, hon funkar så bra bland nya människor, inte särskilt rädd utan hon gör sitt. Däremot blir hon lite ledsen om hon märker att jag är för långt bort men det går över snabbt.

Här är Melba hos Emma som jag har gått bredvid den här månaden när jag blivit upplärd, det är mitt kontor som syns i bakgrunden =)


Lite senare mötte vi upp en hel liga för fika på det nya fiket Smak:
Melba mumsandes på apelsin som hon fick av Isabel Linda och Isabel
Emilia och Sofie i bakgrunden och Filippa, Sandra var också med såklart men fastnade inte på bild i dag

/Karolina


Kommentarer
Postat av: Koivulas

Hejsan.



Tänkte bara meddela att jultidningarna kommit .. kanske kan vi träffas någon sväng under helgen, så kan ni få spisen till Melbis vi pratade om.

Vi har inget planerat, förutom lite pepparkaks bak, annat än Evander som ska på kalas på sön em.



Vi kan väl höras!

// Åsa m fam

2008-12-04 @ 17:22:08
URL: http://koivula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0