Ekbacksbadet i Arboga

Igår hade jag en ledig dag och vi åkte med Wilma, Melker och Elmer och deras föräldrar till Arboga och provade deras bad! Melba var som vanligt lite skeptisk till vattnet och totalvägrade rutchkanan..så till en början så struntade vi i rutchkanan sen puschade jag upp henne fast hon egentligen inte ville! Kände mig inte direkt som den bästa mamman men, jag vet ju att det är samma visa varje gång, efter att hon väl har åkt en gång så tycker hon det ju är suuperroligt! Och mycket riktig, trots tandagnisslan på väg upp i trappen så ville hon ju inget hellre än att åka mer efter första åket :)


Kommentarer
Postat av: Melbas mormor

Underbara barn.....

2013-01-11 @ 08:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0