Du behöver inte vara rädd...

De senaste veckorna har Melba varit orolig som bara den inför nattning, inte direkt ledsen utan mer "viljagöraalltannatänattsova" så då kommer det -jag är törstig! - jag är svettig! Lite jag ska bara över det hela... Och sen när inget har riktigt funkat så kommer det...- jag är rädd mamma! Så då bestämde hon att jag skulle skriva en skylt på dörren "du behöver inte vara rädd" och på skylten gjorde jag en massa hjärtan och alla hjärtan är farmor, mormor, morbror osv! Så att hon vet att hon inte är själv...

Några dagar senare skulle en till skylt upp med "mamma och pappa finns där, det är alltid någon hemma" och så en massa hjärtan såklart! Hmm undrar hur det ska sluta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0