Gbg- lite shopping, lunch och kurragömma

På torsdagen då Madde skulle plugga och jobba så bestämde jag och Melba att vi skulle ner på stan och bl.a habdla present till pappa och äta lunch! Men innan vi gick ner såg vi till att Melba hade mitt telefonnummer skrivet på armen! Så jag förklarade precis som när man är på Liseberg eller parken, att om man springer bort ska man visa armen till första vuxen så att de kan hjälpa till att ringa till mig! Förståndig som hon är så var hon helt med på noterna... På väg in till stan lekte vi "kurragömma" bakom några pelare och när jag inte gömde mig på det mest förutsägbara stället och hon inte hittade mig efter några sekunder, började hon kavla upp ärmen och skulle visa den för en förbipasserande...lilla hjärtat vad söt hon var <3, såklart så hoppade jag ju fram direkt!!!

Bilderna är från lunchen på smakverket uppe på Åhléns (där vi satt och spanade ner på Bamse som tyvärr hade "blivit sjuk" och gått hem då han inte fanns kvar när vi kom ner) sen från em när vi skulle ta spårvagnen till Kajsa och Ayse!


Kommentarer
Postat av: Melbas mormor

Mormors Fining.......

Puss på dig

2012-06-10 @ 13:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0