Jag saknar efter min morbror...

I dag börjar äntligen min semester!!! Jag blev hämtad på jobbet igår och sen packade Melba ihop sin grejer för en myskväll med övernattning hos mormor. Jag fick vara med på ett hörn och äta tacos och leka lite i lekparken. Vi var en sväng till morbror också, vi matade Kissen och Plutten och såg till att allt var i sin ordning då han är på tur till GBG, när vi var där och gick omkring sa Melba flera gånger "jag saknar efter min morbror, jag vill att han ska vara här..." söt hon är när hon blir sentimental och saknig... Väl tillbaka hos mormor kom tröttheten hos Melba och då blev hon mammig och ville följa med hem, vi gick hem men bara för att hämta ett till gosedjur, sen blev det bad och sovdags hos mormor. Hon hade somnat sött kort därefter!
 
Själv satt jag i soffan och bara togdet lugnt framför datorn, Daniel var iväg och grillade med Thaiboxningskillarna...
 
Bilderna är från förra veckan då vi var hos morbror på middag och Melba och jag hade gjort presenter till katterna, varsin kattleksak. Sen busade Melba och morbror som de gjorde då hon var liten, de låtsades att morbror "llamlade"...

Kommentarer
Postat av: melbas mormor

Bästa barnbarnet och bästa sonen.....
Puss på er...

2012-07-10 @ 08:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0