Idag har jag gått hem från jobbet för att ...

img_1503 (MMS)

Idag har jag gått hem från jobbet för att kurera mig då min kropp sagt gå hem och vila!  Halsen har varit Krasslig i två veckor så inte en dag försent, febern börjar krypa och kroppen värker, fy och blä för att vara sjuk! Helt underbart att ligga i sängen sjuklig och höra min älskade melba komma hem och krama mig och fråga hur ja mår och om jag vill ha smörgås och te så jag mår bättre! Här underhåller hon mig genom att hoppa från pallen, busmelba titulerar hon sig själv, jag kan inte annat än hålla med!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Stackars dig! Tur att du har så go och busig dotter, som vill mamma så väl.

Kram och krya-på-dig hälsningar

2010-10-13 @ 23:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0