Ikväll jobbade jag över och kom inte hem f...

img_1636 (MMS)

Ikväll jobbade jag över och kom inte hem förrän snorpis lagt sig! När jag gick in och sa godnatt var det världens mysigaste kram och puss som jag fick - mamma, vad glad jag är och se dig, sa hon!!! Efter ett tags krånglande och ropande på mig så ropar hon lite småynkligt på mig igen och säger med skakande underläpp och tårar i de små söta ögonen: - att mamma vet du? Jag har drömt att tjuvarna kommer och tar min napp.. Efter utlägg och förklaringar kring att tjuvarna inte använder el tycker om nappar somnade hon till slut in med ett hårt grepp om ena nappen i handen och den andra i munnen!


Kommentarer
Postat av: Melbas mormor

God morgon lilla hjärtat!

Det kommer inga tjuvar och tar något ifrån dig. Det sitter ju en liten skyddsängel ovanför din säng som ser till att ingen gör dig illa.



En änglakram från Mormor

2010-11-03 @ 08:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0