Parken zoo

Melba spanar in kaninerna


Pappa, Melba och Farmor kikar på getterna

Melba och jag åker båt


Stolta föräldrar



Hoppla polle

Melba var lite smått skeptisk till fantomen




Åka "pbilen" med pappa...

... sen var det inget roligt att åka längre, men putta "pbilen" gick bra!

-Pappa får jag klappa??


-Ja varsågod, stoppa gärna in fingrarna i munnen också!!



Här har jag precis ramlat baklänges på en bänk och tappat popcorn på hela backen
Melba blev lite ängslig som vanligt när någon gör illa sig och sa flera gånger " mamma rlamla"
hon är så söt och ser så omtänksam ut när hon snörper på munnen och kommer och
ska vara nära och se till att allt är bra!








Kommentarer
Postat av: camilla

Lilla sötnosen. Hon är ett riktigt charmtroll!

Hoppas att vi ses snart igen.

Kramar från Göteborg

2009-09-17 @ 16:08:46
Postat av: Fia

Lilla gosan!! Jag ska förmodligen åka hem nästa helg nu, haha gäller det mig kan man aldrig vara säker men jag tror att vi ska fira Albin som fyller år då. Då får ni verkligen klämma in mig, om än bara i fem min. Hoppas ni mår bra! Kraam

2009-09-18 @ 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0