"Dä ä min mamma"

I söndags var Melba jag och Kirsti i lekparken en sväng, vi gick sedan längs med ån och tittade efter fåglar. Melba giock två steg sedan tittade hon ner i vattnen och sa "nääe pippi där" och sen gick hon två steg tittade ner i vattnet och sa "nääe pippi där". Ibland är det som att trycka på en repeatknapp ;)

Vi mötte sedan upp Sofia, Wilma, Sandra, Eddie och Emelie och åt lunch på stan! Båda bebbarna sov men Eddie vaknade upp efter en stund och Wilma var väl lite halvvaken en stund! Mysigt att gosa lite! Melba tyckte inte det var riktigt lika kul. Det började redan under lördagen då Sandra och Eddie var och hälsade på. Jag gick och bar på Eddie en stund så han skulle somna, men det var inte alls poppis, "dä ä min mamma" sa hon med en skakandes underläpp. Lite samma sak var det i söndags, samtidigt som hon vill kramas och pussas på bebbarna så får inte jag greja för mycket med dem utan då blir hon avis!


Sofia och Wilma


Puss på dig Eddie
Lilla Wilma och stora Melba "dä ä min mamma"

Eddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0