Adventskalender

När jag och min bror "mobor Jon" var små eller snarare från att vi var små till att vi flyttade hemifrån har vår mamma "mormor" haft adventskalender varje år. En mysig tradition som jag gärna vill ta över till vår lillsnorpa. Så i söndags rotade "mormor" fram den, hon lämnade ifrån sig den med lite vemod i ögat! Men adventskalendern får leva vidare hos oss tills Melba får en kusin då får vi väl dela på den! I kväll har jag suttit och slagit in en massa småpaket, ingen godis utan bara en massa småsaker! Mysigt, det har kännts som att det var dagen innan julafton!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad mysigt med en kalender. Vi hade oxå en när vi var små. Hoppas mamma har sparat våran, så Wilmis kan få dela denna mysiga tradition. Ni får gärna komma och äta pepparkakor och Lussebullar när ni får tid. Kram Sofia & Wilma

2009-12-01 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0