Usch...

Har nyligen varit och lämnat Melbisen på förskolan. Hon är bra rolig ibland, i morse precis innan jag ska ta på henne jackan går hon in i badrummet och håller upp och ner på "toalettborstsburken" och sen sätter sig och plasker i den lilla pölen som blev. Visserligen har vi bara haft bortsten ett par veckor men usch usch säger jag bara... Det var bara att börja om, byta kläder blöja och sanera hela henne! Nu är hon i alla fall på fördkolan vår lilla snoris. Hon har ju faktiskt inte varit sjuk från förskolan mer än en dag men nu tror jag att det blir att jag måste VABBA lite snart för hon var bra snorig, hoppas hon inte får någon feber! Ikväll ska Daniel och jag på utvecklingssamtal på förskolan, det ska bli spännande!

/Karolina Hansson


Kommentarer
Postat av: zara

vilket trevligt litet bad då =(

hoppas hon får hålla sig frisk nu bara

2009-05-14 @ 12:15:58
URL: http://pontusmamma.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0