Mormors födelsedag!

I söndags var Melba och jag hemma på förmiddagen och sov. Hon var ju lite smått krasslig så rätt trött var hon. Hon sov i en och en halv timme på fm innan lunch!! Jag passade för en gång skull också på att ivla lite medan hon sov och jag fick ju en rejäl överraskning nrä jag kollade på klockan och såg hur länge vi sovit, skönt! Efter lunch kom morfar hit och vi busade och skojade och gick sedan till lekparken vid stadsparken. På em gick vi till mormor och firade hennes födelsedag. Det blev först fika och på kvällen grillade vi och satt ute och åt, riktigt mysigt var det! Melba var på strålande humör och lekte massor. Det var även en av granntjejerna, ca 5 år som plingade på dörren ett antal gånger och ville leka med Melba, så hon lekte med Melba och Melba irrade mest omkring men var nöjd så klart att det var någon som gav henne total uppmärksamhet!

Här är Melba i sin finklänning som hon fått av Ellen
Melba och mormor
Gammelmorfar och Tarja

/Karolina



Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad roligt att hon kunde ha klänningen =)

Allt klär en skönhet!

:o*

2009-05-21 @ 12:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0