Gunggunggungaaa!



Gunga i stadsparken efter att vi varit på stan med Kirsti, Johan och Ellen. Morbror Jon kom oxå förbi en sväng! VI åt lunch på papas tapas och Melba fick glass till efterrätt, riktigt lyxigt. Jag lämnade Melba med de andra en sväng medan jag och broder gick och köpte födelsedagspresent till mormor, det hade gått riktigt bra Johan matade Melba med glassen och sen röjde hon runt lite runt bordet som vi satt vid! Det hade inte varit så väldigt mycket mamamamama som det annars är när man lämnar henne. Melba fick en massa söta kläder av Ellen bla. en jättesöt jeansklänning och ett par "minifoppatofflor"! Tack!

På kvällen var jag i väg med tjejerna och kollade eurovision song contest medan Melba och Daniel var hemma. Det blev inte så sent för min del, jag somnade i soffan flera gånger, helt slut var jag! Så jag cyklade hem och lade mig i stället. Det är så att vara småbarnsmamma har jag märkt ;)

/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0