Lite uppdatering!

Ojojoj vad tiden går snabbt, men tyvärr inte så snabbt så att vi fått igång internet hemma än. Så nu sitter jag hos mormor och spanar in internet lite. Melba springer omkring och leker för fullt. Jaha vad har hänt sen sist jag skrev- massor!

Vi har tapetserat och målat i Melbas rum, Melba har haft inskolningsvecka på Nålmakarens förskola och börjar på riktigt på måndag, Melba äter nästan helt själv hon vill inte ha hjälp, hon dricker ur glas och inte pipmugg, vi har varit ute och cyklat för första gången, Melba har lärt sig säga en massa nya saker, eller så är det så att hon sagt dem ett tag och vi inte förstått vad hon menar och en massa mer har vi gjort! 

Annars mår vi fint hela familjen, Melba har åkte på förkylning och feber i fredags så då kunde hon inte vara på förskolan men hon börjar redan må bättre. Daniel har jobbat ganska mycket kvällar de senaste veckorna och börjar väl på riktigt att jobba efter pappaledigheten nästa vecka.

Jag har inte tänkt att sluta skriva på bloggen utan så fort internet kommit igång hemma så är jag igång igen det kan jag lova, har faktiskt saknat det nu när jag inte kunnat skriva och lägga upp bilder.

/Karolina

Kommentarer
Postat av: Elina

Nålmakaren är en bra förskola! :)

2009-03-24 @ 17:38:48
URL: http://insidee.blogg.se/
Postat av: Ellen

Kul att höra att ni mår bra! Vi måste ses snart! Det får bli efter tentan.

KRAM

2009-03-24 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0