Theo

I går förmiddag tog Melba och jag en promenad till Linda B som jag jobbade med på Brothers och hennes Theodor 5 månader. Melba sov hela vägen dit och en bra bit in på besöket, så jag fick  Theo helt för mig själv och kunde gosa och snusa massor! När hon väl vaknade ville hon kramas och pussas med Theo hela tiden hon var helt i extas och sa bebbe bebbe och slängde sig på honom där han låg i babysittern.

Bilder blev rätt suddiga för Melba böjde sig fram och tillbaka hela tiden så jag hann inte riktigt med, plus att jag tagit med mobilkameran då vanliga kameran blev kvarglömd hemma.
Theo


Vid lunch mötte vi upp Sandra och Kim på Thai Classic för lunch! Melba var inte på sitt bästa humör, tålamodet var helt bortblåst. Hon blev så arg på glassen som hon fick efter maten, när hon inte fick upp den på skeden tillräckligt snabbt att det blev världskrig! Sandra kom till undsättning och lade glass från sin sked på Melbas sked, då blev det lite lugnt.


Här är hon också nöjd då hon fick äta glassen med händerna

Vi blev sedan hämtade av Daniel efter jobbet och sen fick Melbisen sova en välbehövd stund på balkongen medan jag städade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0