Melba och Kirsti

På torsdagen åkte kameran upp redan vid frukost, Kirsti var nämligen här redan halv åtta på morgonkvisten! Melba gick direkt fram och gav henne en kram och tog hennes hand och ville ut på balkongen och blåsa såpbubblor!!

Efter frukost gick de en lång promenad och Melba sov en timme! Sen blev det mata fåglarna i Rothofsparken, som är en klar favoritaktivitet, pippi pippi säger hon och smackar på läpparna!


 

Jag tyckte Kirsti sa att en tuplur var välbehövligt efter dessa två intensiva dagar med Smorpisen. Men hon verkar inte vara skrämd för att ha henne fler gånger så det känns skönt! Det lär garanterat bli fler gånger.

Kommentarer
Postat av: kirsti

Jag ställer gärna upp igen! Jag och melba hade två jättemysiga dagar tillsammans:) Och det gör mig glad att ni litar på att jag klarar av att ta hand om er lilla snorpa. Men trött var jag:) Stor kram!

2009-07-21 @ 11:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0