Födelsedagsfirande för gammelkusinen Mattias

I lördags kväll träffades vi hos gammelmoster Helena och Ronnie. Vi började med att få varsin fördrink med hallon i, självklart ville även Melba ha en så hon fick ett eget glas!



Efter drinken gick vi bort till fotbollsplanen och spelade kubb!!



Ulrika och gammelkusin Micke har nyligen blivit med hund, en sååå söt Alfons han är ca 4 månader! Han är aldeles vit och gosig. Melba tyckte så klart om honom och ärjättenyfiken på honom men håller isg på avstånd när han blev lite exalterad, men så fort han blir lite lugn då ska hon på han, mata med stenar och klappa och ge pinnar!! De kom bra överens förutom när han hoppade och skuttade på gammelkusin Madelene när hon satt i gräset. Melba trodde att hunden gjorde illa henne och Melba blev så ledsen.

Vi åt god mat och dryck och spelade sedan "Vilda gester" en form av charadspel som är hysteriskt kul, även de som inte gillar charader gillar det här. Gammelkusin Micke var lite skeptisk men han släppte loss ordentligt precis som alla andra som bjöd på sig själva, kul var det som bara den! Vi var kvar till runt halv ett tror jag sen tog vi bilen hem och Daniel sade att jag hann bara lägga huvudet på kudden och sen somnade jag, sååå trött var jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0