Flytt, flytt mera flytt!

Nu sitter jag hos mormor och betalar räkningarna och vår lilla Melbis ligger i vagnen ute och sover! Flytten gick galant, en massa härliga vänner som hjälpt oss och slitit massor, stort TACK till er alla! Vi har väl inte direkt kunnat komma så mycket tillrätta i nya lägenheten en massa hinder har varit i vägen, delvis pga att städningen i gamla tog en evighet trots hjälp från mormor, morfar, gammelmormor och Lasse, det tog liksom aldrig slut, men nu är det äntligen över! Det andra som har "sinkat" farten är Melba, hon har varit krasslig och vi har bara trott att det varit en rejäl förkylning och sen astman som då ställer till problem men i tisdags var hon febrig och riktigt ledsen och sov praktiskt taget ingenting på natten till tisdag eller till onsdag. Tillslut bestämde vi oss för att kontakta sjukvården och mycket riktigt så var hon inte helt kry inte. Dubbelsidig öroninflammation, infektion i halsen och svullna halsmandlar var orsaken till att hon var otröstligt ledsen, inte konstigt att hon var ledsen då hon hade jätteont ju :( i dag mår hon bättre i alla fall och har faktiskt sovit en del i natt och bjudit på både lek och skratt!

Datorn är uppackad men internet kommer förmodligen inte i gång förrän i slutet på nästa vecka men då lovar jag at tjag ska uppdatera med både bilder och ord!

Hittade lite bilder på mammas dator från när Melbis var pytteliten:

 Melba ca 4 månader

 Melba ca 5 månader

 Melba ca 5 månader

/Karolina





Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej! Jag råkade gå in och kolla och såg till min förvåning att ni har flyttat, och att det tydligen var snabba ryck! Grattis till nya lägenheten och hoppas att ni trivs och får iordningställt rätt så fort! Jag kollade på kartan och det verkar vara i närheten där jag och Christian går och dansar bugg. Vi måste försöka ta den där lunchen snart, så vi ses nån gång! Kram!!

2009-03-14 @ 19:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0