En dag med mamma

I torsdags var jag ledig från jobbet på dagen. Så jag och Melba träffade Philip och Pernilla. Vi gick till Leklandet och lekte, åkte rutchkana, lekte i bollhavet osv. Fullt ös var det! Men även det har ett stopp för hur länge de tycker det är kul! SÅ efter ca 1 1/2 timme så fick det vara nog. Vi gick till Flaneur och åt lunch! Melbis var på allt annat än bra humör! Hon fick gråtattacker omvartannat, helt plötsligt kom de. Sen slog hon i huvet i bordet : ( när vi sedan gick in i lekrummet som finns där så var hon mammig och ledsen. Pernilla och jag höll upp benen så att hon inte skulle springa ut bland borden och då blev hon sååå ledsen. Vet inte riktigt vad hon hade för sig. Båda var i alla fall trötta märkte vi så vi blev inte långvariga utan gick ut och sövde barnen i sina vagnar och sen gick vi och satte oss på café Smak så fick de stå utanför och sova! Melba sov nästan två timmar. När hon vaknade så var hon med Daniel för jag hade gått och jobbat. Lustigt det måste kännas det där att hon somnar på ett ställe och vaknar upp på något helt annat ställe!

Meba och Philip i full fart med legoklossarna!

Tajm för rutchkaneåkning!

/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0