Lucia!

I måndags morse kl 07.30 lussade Melba och hennes vänner på deras förskola! Det var sååå mysigt! Med och kikade var mormor, morfar, gammelmormor och gammelmorfar Lasse. Våran lilla melbis var krasslig och är ju inne i en riktig separationsfas så det var mindre kul när jag skulle gå och sätta mig med Daniel och de andra. Så jag hängde med i Lucia tåget lite på sidan, det var såå fint och mysigt att gå där med sin aldeles egna lilla dotter till tärna, det kom klumpar i halsen av att jag var så rörd!! Underbart! Tänk vad många "första gången saker" som man är med om som får en att bli så stolt och glad!




Melba som tärna, med ljuset i högsta hugg!


Filippa och Melba

Den här bilden har jag lånat av Filippas blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0