Mobilbilder från en del av sommarens äventyr

Daniel har precis laddat upp bilder från sin telefon så jag samlar dem här:


Vår cooling, med pilotisar hon fått av Isabel


Ellen och Denniz var barnvakt en kväll för ett par veckor sedan när vi var och handlade
Det vattnade deras blommor och bläste såpbubblor för fulla muggar!


Melba och jag bakar tårta till min födelsedag, mumsigt värre att slicka av visparna


Melba äter glass och tittar på fåglarna i Trosa hamn, att tillägga är att hon först
ätit en piggelin innan hon gav sig på min Dajmstrut... är det semester så är det


Pausfika med smörgås och saft på väg ner till Kalmar, lite bus och mys hann vi med också
En hel del "gunga, gunga" sade Melba, då det var gungor överallt runt vår lilla rastplats
men alla gungor var på folks tomter, så vi fick lämna området utan att gunga till Melbas förtvivlan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0