Ellen med familj på besök

I februari var jag och jobbade i Skövde och passade då på att träffa Clara och Ellen för lite lunch. Det var första gången jag såg lillknytet som inte var så liten längre i ju för sig.

För två helger sen fick vi besök av Ellen med familj, Ellens faster har börjat plugga här i stan så vi hoppas att vi lär träffas lite oftare nu, för er som inte vet så pluggade jag med Clara och så skrev vi C-uppsatsen ihop. Vi träffades hemma hos oss först och sedan åkte vi ut till Tuna park och åt lunch, mötte upp Angelica och Malin ( som jag också pluggat med) och gick sedan och shoppade lite.

Ellen äter lite lunch hemma hos oss.

Melba ska pussa Ellen men hon är mer intresserad av leksaken

Jag och en alldeles nyvaken Melba och Ellen


Melba hälsar på en stor åsna, den var jätterolig hon till och med gick fram till den och drog den i svansen


Glada Ellen på Tuna park
 
Melba mitt i rampljuset lekandes med salt och peppar påsar som marackas

Melba var en aning mammig när vi träffades, hon var inte så förtjust i att leka med Clara eller Fredrik. Ellen eller "bebbe" som Melba säger var ganska intressant i alla fall. Melba fick jättefina 1 års presenter av Ellen med familj en spargrisgroda och en massa sandlådeleksaker, tack!!

/Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0