Hemmakväll!

I lördags jobbade jag hela dagen pch Melba var uppassad av först mormor på fm och morfar på em. Daniel jobbade kväll så vi gick om varandra totalt hela dagen, plus att han var iväg och fixade med bilen på fm.När jag slutade hade jag turen att bli hämtad från jobbet av Sara, så jag slapp komma hem så sent, det var skönt! Sara hängde på hem till mig och Melba, vi hyrde en film och lagade tacos, eller snarare Sara lagade tacos och jag nattade Melba som var svårnattad.  Sara hjälpte till att ge Melbisen sin välling, vi har fått lov att tagit pauser i ätandet för näsan ställt till med problem men det gick riktigt bra den här gången. När hon tillslut somnade stod maten på bordet, rätt skönt på en lördagskväll.



//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0