Glädjetårar!!

I dag hände det!! Melba tog sina riktiga krypsteg, nog för att det bara var 4 stycken men de var helt underbara. Det började med att hon var i köket och körde sina vanliga "moves"; sitta-kräla-hasa-åla-slänga-sig-framåt-krypningar med höger ben släpandes efter sig, ända från köket bort till lilla soffan. Hon är så söt, mellan dessa "moves" som hon gör så sätter hon sig upp och ler och iiiiiblåser med stängd mun, sen fortsätter hon!! Det var så härligt att se!! Lite senare så satt hon på golvet och jag bredvid vid soffan och Daniel diskade. Så helt plötsligt tar hon de där 4 vanliga krypstegen!! Sen fortsatte hon med sina vanliga moves igen med riktning mot köket! Puh, det är så sentimentalt alla utvecklingar och framsteg som händer, och det är så läskigt det känns ju som igår som vi kom hem med vårt lilla knyte i den stora overallen och hon var så lugn och fridfull sovandes nästan hela dagarna! Nu är det inte mycket till sömns på dagarna inte utan fullrulle, helt underbart är det!!



//Karolina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ett litet tag sen jag tittade på bloggen, va mycket söta bilder! Jag gillar när Melba sitter i Willysvagnen:) helt bedårande! Fast det är hon ju alltid mitt lilla fadderbarn:)

2008-09-04 @ 21:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0