GBG-besök!

Oj vad snurrig jag varit när jag haft så mycket att göra, jag glömde till och med bort att det var i fredags som Camilla skulle komma hit från GBG! Så det blev lite småstressigt, direkt hem från jobbet, hem och  fixa med Snorpans mat och sen ner på staden! Det var så roligt att se Camilla, det var ju evigheter sen känns det som! Det blev en snabb sväng på stan och sen till Waynes för en liten fika jag tog lite varmchocklad och värmde mig lite medan Melba fick lite gröt av Camilla! Melba var mer vild än tam, så efter att hon ätit satt hon inte många sekunder stilla inte, Camillas mamma Annika var oxå med och fikade så Camilla och Annika hade fullt sjå med att hålla koll på Melba, hon är ju inte en sån som nöjer sig med att vara i knäet heller utan det ska klättras, ålas, och stå upp. I slutet  var det inte så mycket folk så då fick hon sitta på golvet mitt i gången och leka!





Mummmms, gröt är gott!

//Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0