1 års kalas!

I söndags var jag, Melba och mormor till Uppsala till familjen Stenberg. Oliver fyllde 1 år så han hade kalas! Vi träffades vid ett skogsområde och grillade korv och pinnbröd och gick en tipspromenad. Det var mysigt som bara den, solen sken, det luktade grillat och vi satt på filtar i gräset. Melba var nöjd som bara den, hon fick ju uppmärksamhet hela tiden och var det inte av alla andra som var där så var ju mormor  med hela tiden och lämnade nog knappt Melba för en sekund.

Oliver 1 år


Groggy

Korvgrillning

Efter grillning och tipspromenad var vi några stycken som tog en promenad  hem till dem, medan de andra åkte bil. Där bjöds det på tårta som de andra smaskade på men Melba åt fruktpuré och jag åt en frukt! Theo var med lite överallt och hjälpte till att öppna paketen åt Oliver och att leka lite med hans presenter. Oliver och Melba var mest nöjda över att få sitta mitt i alla presentsnören och inslagningspapper.
Melba gör musik
Oliver och Theo med en av Olivers presenter
Tårta som ett tåg

Marita, Mommesan och Melba

//Karolina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktiga, duktiga du, som kan ha en sån bra karaktär o stå emot allt gott hela tiden!!!

Postat av: Sandra

blev lita galet med adressen i min förra kommentar, vet ej vad som hände???

2008-09-30 @ 22:20:30
URL: http://www.filippamariakhouri.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0