Trött!

I dag var vi i badhuset med Sandra och Filippa! Det var precis lika skoj som sist! Vi badade lite i minipoolen, simmade runt i äventyrsbadet och åt lunch. Därefter var Melbisen suupertrött så hon tog en tupplur. Sen vaknade hon och vi badade lite i mellanpoolen, vi dansade, sjöng och skojade. Men när kl började närma sig 14 och vi hade varit i badet sen halv tolv så fick det vara bra för i dag! Vi träffade upp Catrine fikade lite och strosade lite på stan, jag hittade en ny vinterjacka oxå som jag köpte till mig, skönt då har jag det färdigt! Vid 17 träffade vi morfar och gick till Barnens Hus, han ville köpa en leksak till Melba så då gjorde vi det! Hon fick en BRIO skallra ( en sån där som ser ut som ett hamsterhjul) och två kuber med husdjur pch dess läten på! Tack morfar! Kvällen tillbringade vi med mormor, åt lite pizza och lekte med Melbisen tills det var dags för läggning. Mormor var med och nattade lite eftersom hon ska ha Melba i morgon när vi ska i väg på 25- års fest! Typiskt bara när mamma ska vara med och se hur vi gör, att Melba inte alls fick någon ro och det tog nästan en timme att få henne att somna. Tror i ju för sig att det berodde på att mormor var med, Melba är ju inte van att någon är med och tittar bara. Det är ju alltid jag eller Daniel som nattar, inte en som nattar och som tittar på. Tror dock inte att det kommer bli någe problem i morgon, för då är det ju bara mormor och Melbis. Nu ska jag gå och sova Godnatt!


En trött och varm Melba

//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0