Miniligisten!

I natt har Melba faktiskt sovit förvånansvärt bra!! Eller snarare hon har inte varit så mycket vaken i natt, vilket förmodligen beror på att hon kan andas bättre, känns skönt att veta att hon får lite ordentlig sömn. Förhopppningsvis beror det på bricanylen som hon får inna hon lägger sig. I kväll gick det bättre vid läggningen oxå och hon har än så länge bara vaknat tre-fyra gånger. Så det är helt klart på väg åt rätt håll!! Tack alla ni som skrivit kommentarer det värmer att ni tänker på Melbisen!!

I dag tröttnade vi på att vara hemma och försöka ta det lugnt!! Vi tog en liten lunchdate med Sandra, Filippa, Linda och Isabel. Ingela en kompis till Linda var oxå med, hon har en liten tjej på dryga ett år men hon var med sin pappa. hon hade nog tänkt sig en lugn lunch utan bebisar men tji fick hon för det blev livat på en gång. Filippa började med att ha ut hennes sodavattenglas i golvet och kort därefter så hade Melba ner hela min tallrik med mat i golvet!!! En riktig liten ligist var hon =) Så inte en lugn stund hade vi, sen var inte Melba på sitt bästa café humör, hon blir ganska snabbt uttråkad nu plus att hon började bli trött så jag guppade en sväng runt hörnet med vagnen så hon somnade och hon sov nästan 11/2 timme!!! Hon och Isabel sov utanför Waynes i sina vagnar!! Riktigt duktiga tjejer! Filippa var inne med oss och fikade hon ville inte missa något! Efter lunch/fika gick vi till lekparken vid Eskilsgatan!! Vi satt först i parken och gav våra tjejer lite mellis och sen fick småtjejerna gunga och Isabel satt i sandlådan och grejade! Strax innan vi skulle gå kom Camilla och Samuel från föräldraguppen oxå så det blev en riktig barnvagnsträff!

 


På kvällen gick jag ner med mamma till stan lämnade Melba och Daniel hemma! Det var meningen att jag skulle spana lite på kläder till mig själv, men som vanligt kom jag hem med en massa nytt till Melbisen =)



//Karolina

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad skönt att lillsnuttan mår lite bättre nu. Pussa lite på henne från mig!



//Fia

2008-10-08 @ 05:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0