Långpromenad och lunch!

I fredags var Melba, jag, Sandra och Filippa och besökte Nålmakarens förskola, hittils bäst intryck så det lutar nog åt att det blir där vi ska försöka få en plats till Melba, från när vet vi inte riktigt eftersom jag fortfarande jagar jobb. Men förhoppningsvis får jag ett snart! Vi vill inte att hon ska börja redan i januari men tycker att augusti är lite sent, det vore perfekt om det blev typ i mars/april, men tyvärr är det ju svårt att få plats vid den tiden, men får jag ett jobb så är Daneil hemma tills Melba börjar på förskola!

Efter Nålmakaren tog vi en promenad till Tuna park! Åt lunch och tjejerna fick sitta på golvet vid sofforna och leka, Melbas plastskrapa från Ikea var roligast. Melba var en liten tjuv och slängde sig på Filippa hela tiden och ville leka med den, Filippa däremot är en liten dramaqueen och satt still och tittade ledset på mig med en liten tår i ögat och undrade varför hon inte fick leka med den. Av alla leksaker vi hällt ut från våra lekpåsar så var den roligast! Lola och Patrick gjorde oss sällskap också så vi satt och pratade medans tjejerna underhöll sig på golvet, de trivdes riktigt bra mitt ibland oss!

Filippa, plastskrapan och Melba mitt i en hostning
Melba ätandes på stolen




På kvällen var Daniel fortfarande krasslig så morfar var förbi en sväng och myste med Melba så han fick vila lite! Jag hade lite "Karolinatid" och träffade Carro och Catrine, mat och dryck och en bra film, skön kväll med en massa skratt blev det!

//Karolina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0