Hattmaskerad!

I helgen var Melba hos mormor från lördag till söndag! Melba hade skött sig alldeles utmärkt hon hade varit på toppen humör och underhållit hela kvällen! Hon hade varit lite ledsen vid läggning men sen när hon somnade så sov hon ända fram till halv sex, fick sen mysa med mormor i hennes säng och somnade om på en gång och sov ända fram till kvart i åtta! Då fick hon välling och var sen pigg och glad! Jag och Daniel hade en supertrevlig kväll vi var på 25 års firande med hattema! Här är några av allas hattkreationer:

Daniel och hans egenhändigt gjorda hatt av durkslag och partyparaplyer, som entré hade han i två "eldsprutande ljus"
Jag och min lila huvudbonad

Födelsedagsbarnet Johan med pälsmössa och Kiri med svart slokhatt
Emelie i kräfthatt Daniel i pälsmössa
  Denniz i mössa och Ellen i gubbkeps
  Anders, med sin husvagnsmössa, vinnaren i hatttävlingen
Catrine med sin lampskärmshatt
Sara och Hakka i äta godissnöresleken
Daniel hade busat med Hakka och lagt parmesanost i dosan
Daniel och Hakka
Ellen  och jag


//Karolina













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0