Gnissla tänder!

Nu när Melba har fått två tänder i överkäken har hon kommit på att hon kan göra ljud med tänderna. När hon vaknar så kör hon lite tandgnissel och ser supernöjd ut fast jag däremot får nästan lite rysningar av ljudet. Förresten det har jag glömt att skriva farmor var här i lördags och lärde Melba att flirta ;) Det tar en stund men när man blinkar till henne så blinkar hon tillbaka, dock ser hon lite förvånad ut över vad hon precis har gjort. En sak till Melbisen kan säga titta också!! Tiiittthhha säger hon och snörper på munnen medan hon kryper om kring bland sina leksaker!!

Nu ligger hon och sover och jag ska passa på att göra iordning mig sen ska jag iväg och träffa Johanna och 3 månader gamla Freja!!

Välkommen till världen lilla Ellen och stort Grattis till stolta föräldrarna Clara och Fredrik!

//Karolina


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej mitt lila barnbarn!

Du finns i mina tankar varje dag. Det är så underbart att se dig utvecklas, att du är så duktig, att du lär di nya saker varje vecka, ja varje gång vi ses har du lärt dig något nytt. Nu kan du säga "titta", "mamma" och "kacka"= det vet nog bara du vad det betyder. Igår var jag hos dig en liten stund och känsla att få vara dig nära och få känna "Melbadoften" den är så mysig. Mormor längtar tills nästa gång vi ses. Det finns SÅ obeskrivliga känslor och kärlek från mitt hjärta till ditt.

Med kärlek din Mormor

2008-10-10 @ 09:08:25
Postat av: Emma

hej alla glada:)

vad stor Melba har blivit!

Jag saknar er alla :(

jag har öppet hus den 22 november kl. 10-14.00

då är melba med familj välkommna :)

älskar er! kramar emma

2008-10-10 @ 14:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0