Giraffen!

I dag när jag skulle klä på Melba så hittade jag en t-shirt med en giraff som hänger lite utanför, som Melba fått av Anne som var alldeles för stor när vi fick den. Jag har hela tiden tänkt att den är nog fortfarande för stor, sen när jag tog upp den såg jag att det var storlek 62/68 så blev lite orolig att hon växt ur den utan att hon använt den. Men den passade perfekt! MElba tyckte det var lite märkligt att giraffen satt fast när hon började dra i dens ben.

Efter lekparken tog jag och Melba en sväng förbi morfar, åt lite mat och lekte en sväng innan vi gick hem och gjorde i ordning för läggning!

En snorig Melba och en glad morfar

  Melba leker med lysknappen och lampan

I morgon är Daniel ledig så det blir en liten familjedag, ska bli mysigt! Hoppas att både Daniel och Melba håller sig friska och pigga bara!

//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0