Fullspäckad dag!

Dagen började redan vid 05.20 i morse för vår del, Melba ville inte sova vidare! Hon fick välling och sen kämpade jag med att få henne att somna om i sängen men det var inte hon sugen på. Som tur är har vi ett ess i ärmen och det är vagnen.  Vid 06.15 lade jag henne där med Nalle Puh och nappen och körde några gånger uppför mattkanten och så somnade hon! Perfekt för då fick jag sova lite längre. Daniel sov han med han har varit krasslig i natt och kallsvettats som en liten gris! Vi fick sova ända till 08 det var riktigt skönt! Sen blev det däremot stressigt. Daniel skulle iväg till jobbet egentligen til 09 hade han bestämt men det blev vid 10! Kl 9.10 kom Anna och Ebba förbi och väntade på oss, vi skulle nämligen gå till Öppna förskolan då men kom inte riktigt iväg då. Så vi kom lite sent dit men hann vara med på det mesta av sångstunden i alla falla, sen lite fika, och så fick alla barn leka med varandra!
Ebba och Melba

Därefter knatade vi mot stan och gick till fortet, för att äta ärtsoppa och pannkakslunch! Var tvungen att visa Anna var det var nånstans som jag höll hus nästan varje torsdag under graviditeten. Både Ebba och Melba sov så vi kunde äta i lugn och ro, hör inte till vanligheten. När det vaknade var det dags för mat och sen begav vi oss över vägen till Leklandet och lekte lite med dem innan vi sakta rörde oss hemåt.


Här sitter Melba på en leksakshäst, det var inte så värst poppis
så hon blev inte särskilt långvarig, men tillräckligt för att jag hann ta ett kort i alla fall!
Ebba däremot hon gilllade hästen och satt glatt och poserade

//Karolina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0