1:a steget och 10 månader!

I dag hände det!!  Jag pratade med Daniel vid 16 och han sa att Melba var hängig och hade 38,5 i feber. Kort därefter får jag ett mms av Daniel med en bild där hon ligger och sover i hans famn. Så när jag kom hem väntade jag mig en riktigt hängig Melbis. Hon var lite hängig men kom ganska snart upp i tempo igen. Efter att vi ätit mat så satt Daniel och jag på golvet med henne. Hon stod vid stolen och höll i och sen släppte hon taget och gick två steg mot Daniel! Helt otroligt var det, duns sa det ner på rumpan och sen värsta smilet. Sen satte vi oss mittemot varandra med varsin leksak i munnen och "tränade" med henne och hon stapplade sig lite smått fram och tillbaka. WOW!!

Melba några dagar gammal

/stolt mamma och pappa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Läskigt, var precis inne och läste eran blogg. Filippa är sjuk, har fått öroninflammation, så vi har haft några tuffa nätter, fick antibiotika igår, så det börjar bli bättre! Duktig hon är, eran lilla skrutt, som redan går!!! Ser verkligen fram emot lördag, jag hör av mig i morgon. Kram

2008-11-19 @ 23:06:12
URL: http://www.filippamariakhouri.blogg.
Postat av: Zara

duktiga tjejen!!! med feber å allt. snart pulsar hon runt i snön med =)

2008-11-20 @ 07:59:17
URL: http://pontusmamma.blogg.se/
Postat av: camilla

Heja Melbis, heja Melbis! Vad tidig hon är! 10 månader och redan på språng. Ojoj, snart kommer ni att få svårt att hinna med, de blir snabba fort de där små ;)

Hoppas alla dumma förkylningar och astmabesvär ger sig snart.

Många pussar & kramar moster Camilla

(långt borta, men nära ändå!)

2008-11-20 @ 14:27:17
Postat av: Clara

Gud vad duktig hon är, hon är ju inte ens ett år än och kan redan gå, bra gener!!



Hoppas att allt är bra med er, vi har det super, kram från Clara och Ellen

2008-11-20 @ 17:11:46
URL: http://mistlee.blogg.se/
Postat av: kirsti

Wow! You go Melba! Va kul!!! ses imorgon. Puss och kram

2008-11-21 @ 19:12:46
Postat av: Catrine

Vad duktig du är Melba!! Stor Kram Daniel & Catrine

2008-11-22 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0