Sovit gott!

Det verkar som att Melbis är tillbaka i sitt vanliga sovmönster nu i alla fall, igår vaknade hon tre och sen ville hon upp strax efter 6 och idag vaknade hon 4 och ville upp strax efter 7, skönt! Jag har sovit bra oxå två nätter, kan bero på att vi lagt oss typ två timmar tidigare än vad vi brukar. Runt halv elva har vi legat i sängen två dagar i rad, i går natt hade jag dock svårt att somna in för Melba lät som en traktor, herreguuud vad hon snarkar, helt otroligt! Det var så ihärdiga snarkningar att jag hade svårt att koppla av och koncentrera mig på att somna in. Det roliga är ju att där brås hon ju faktiskt på mig, alltid nåt! Sen är resten bara Daniel!

//Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0